TIDIGA FÖDELSEDAGSPRESENTER

Hej!

 

Jag har varit vaken sen kl. 09!! Det var läääängesen jag var upp så tidigt frivilligt på en Lördag kan jag säga er...

Men jag har fått en del saker gjort nu på morgonen, skönt!

Igår blev en riktigt mysig kväll med familjen. Jag lagade tacopaj som blev jättegod och pappa gjorde sallad. Vi satt och åt framför Idol och snckade lite. Jag blev också lite överraskad när pappa och Marica tog fram två presenter till mig som en tidig födelsedagspresent (jag är ju inte hemma när jag fyller år). Jag fick ett jättefint halsband med en berlock som det ska vara en bild på mig och pappa i och ett fint midjeskärp! Jag blev så himla glad! Tack så mycket pappa och Marica <3


Idag ska jag åka till Ulricehamn och träffa Louice! Det blir nog sista gången vi ses innan jag åker till USA för hon ska flytta till Norge och jobba. Jag vet inte riktigt vad vi ska hitta på, det blir inte fest iallafall. Antagligen lite god mat, någon film och massa snack!

Ha en bra helg, vi hörs imorgon!


Fina Louice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test