090918

God morgon!

 

Jag har faktiskt varit vaken sen klockan 9. Helt otroligt att gå upp så tidigt frivilligt för att vara mig!

Gibson och jag ligger just nu och gosar i soffan. Han har blivit så kelsjuk det sista, så himla mysigt! Han har aldrig varit det innan, utan han gillar att ligga en bit ifrån och vara delaktig på det sättet. Leo var tvärtom, han skulle ligga så nära som möjligt, gärna på bröstet vid huvudet och gosa. Det saknar jag otroligt mycket, så det är underbart att Gibson har blivit mer närgående!

 

Idag är planerna att städa (jag gjorde aldrig det igår...) och att bestämma vad vi ska äta ikväll. Som jag skrev igår ska hela familjen laga mat ikväll och jag får bestämma vad det blir! Vet inte riktigt vad jag är sugen på, ska nog kolla lite recept på nätet nu tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test