SISTA JOBBDAGEN PÅ COOP!

God morgon!

Jag har varit uppe sen 09.30 och fixat lite med Au Pair- visumet. Jag behöver skriva ut några papper och kopiera mitt hälsointyg, men pappa är inte hemma så jag kan inte göra det (är världens mest otekniska människa).


Igår sprang jag och pappa runt elljusspåret. Det gick väl sådär, jag har tappat otroligt mycket kondition det senaste! Men jag klarade det iallafall och den där backen på slutet är verkligen inte att leka med...  


Idag ska jag in till stan och jobba mellan 17 - 20. Det blir min sista jobbdag någonsin på Coop, jag ringde till Camilla nyss och sa att jag inte vill jobba mer eftersom det inte är alls lång tid innan jag ska åka så jag vill spendera så mycket tid som möjligt med vännerna och familjen. Och så har jag MASSA att fixa också... Hon var så förstående och kunde lösa alla mina tider! :) Kommer faktiskt sakna Coop lite, jag har ju ändå jobbat där sen sommaren 2007.

Min katt sitter och mjauar desperat efter mat, så nu ska han få lite (i utbyte mot lite gosning). Haha, nu mjauar han sådär konstigt igen, det låter som han mjauar i ett rör ungefär. Några av mina vänner vet hur det låter, de blir lika chockade varje gång! :D
Vi hörs ikväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test