FESTBILDER

Hej!

Sitter just nu och tittar på National Treasure med Jonathan och Emelie. Det var Jonathans val av film, jag ville hellre ligga och kolla på Sex and the city hela natten!

 

Gårkvällen visade sig blir riktigt bra! Vi var ett gäng som förfestade i Eddies lägenhet. Vi spelade in galna filmer och dansade bugg! Vid 23-23.30 drog vi till Amor, tog ett antal shots och gick sen vidare till Centrum. Jag blev kalasfull och dansade med Markus hela kvällen, nice som alltid!
Jag sov hos mamma, orkade verkligen inte ta nattbussen hem. Men det var jävligt tur för jag började må riktigt dåligt när jag kom hem till henne. Så denna Söndag har bestått av klagande, mat och Sex and the city. My kind of bakisdag!

Bilderna från igår får ni se nu, men jag har några fina videos som ni ska få se någon dag också! ;)

Kvällens outfit bestod av en ny top från H&M, Pennkjol från Gina Tricot och bälte från H&M. Har tyvärr ingen bild på skorna, men dom var höga och snygga. ;)






Stolarna var inte sittvänliga



Marcus och Malin buggar!



En mycket onykter Josefine!


Puss på er, nu ska jag glo vidare på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test