090901

Hej på er!


Redan September, vart tar tiden vägen egentligen? Det var ju nyss Juli...


Hoppas ni mår bra. De senaste dagarna har spenderats hos min mamma i Jönköping. Hon hämtade upp mig i Söndags och vi åkte direkt till Lager 157 för lite shopping. Jag trodde jag skulle hitta massor av skor, men tyvärr kom jag bara hem med en klänning/linne. Men mamma hittade ett par skor!


Igår jobbade jag en stund och på kvällen gjorde jag och min lillebror toast och glodde på teve. Haha, min lillebror är så jäkla dum, åka kundvagn ner för en lång backa kan ALDRIG sluta bra! Självklart fick jag hjälpa honom med att rengöra såren. Dumma unge! :)

Idag åkte jag hem till Mullsjö igen vid 11 och gick direkt hem till Malin. Vi snackade lite och gick sen till simhallen för att sola. Jag fick lite dåligt samvete när det har varit så fint väder ute, men solarium ger snabbast resultat. ;)
Malin skulle vara barnvakt efter, så jag gick hem och har varit hemma sen typ 14 och fixat massor av saker.


Skriver mer ikväll, nu ska jag busa med Foxie som precis kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test