BONGO - HAPPY HOUR!

Jag vaknade vid 10 av att pappa kom in i rummet och frågade vart Gibsons rakmaskin var. Jag skulle kunna sova till 17!

 

Men i'm up och jag lever. Vi hade riktigt kul igår, jag, Emma och Sara!

Kvällen började hos Emma vid 17 med lite förfest. Vi tog 19.36- tåget in till stan och gick till Bongo (andra gången, yey!). Det var Happy Hour där, så vi beställde in en massa drinkar. Mojitos, tequila, cider, öl. You name it! Vi satt och tjatade ett bra tag och tog Saras tequila-oskuld (hon har aldrig haft ett tequilarace!!).

 

Vid typ 10- halv elva sprang jag och Sara runt lite överallt, bland annat till Waffis och Amor. Sen skulle vi gå tillbaka till Bongo, men vi fastnade vid Frälsningsarmén-människorna som spelade livemusik och bjöd på raggmunkar. Och de raggmunkarna slår vilken fyllemat som helst, fy fan vad gott det var! :) Så vi dansade, spelade elgitarr, åt och hade livliga diskussioner om homosexuellas rätt till att skaffa barn.

Kvällen slutade iallafall med att vi gick och köpte en baguette var på Chicki Mama (det blev mycket mat igår!) och tog nattbussen.

Imorse vaknade jag faktiskt inte så bakis som jag trodde jag skulle vara, skönt!

Jag orkar inte lägga upp bilderna just nu, gör det lite senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test