SPA VARJE DAG KANSKE?

Jag är så jävla relaxed just nu, det var riktigt längesen jag var såhär avslappnad!

 

Eftermiddagen på Skogsro var UNDERBAR. Vi kom dit vid 15 och blev välkomna av en trevlig tjej som hette Frida, det var hon som gjorde behandlingarna och tog hand om oss hela tiden.
Vi fick först byta om till bikini och badrock, sen fick mamma sin behandling medans jag och Emelie satt med ett fotbad med scrub och allt sånt.
Man fick välja mellan massa olika behandlingar, men till slut bestämde jag mig för en rygg, arm och handmassage med chokladolja (I smelled goooood!).

Efter alla var klara med sina behandlingar satt vi i jacuzzi ett bra tag och bara njöt. Men självklart måste jag bara förstöra stämningen med att göra något dumt. I detta fallet råkade jag spilla ut Emelies smoothie rakt på golvet. Det såg ut som spya. Jag skämdes.

Sen bastade vi lite och efter det fick vi ansiktsbehandling. Jag kan ju berätta att mitt ansikte känns som en bebisrumpa just nu! Sen duschade vi och smörjde in oss med en skitbra olja.
Vid 18-tiden var det dags för mat. Det var längesen jag åt så god mat! Det blev potatisgratäng, sallad, halloumiost för mig och fläskfilé till mamma och Emelie. Och det bästa var att vi åt det i en kåta, med en eld i mitten och massa fårplädar. Så jäkla mysigt!

Vi var hemma vid 19.30, så det tog typ 4 timmar. Jag rekommenderar det verkligen pga servicen, behandlingarna, läget och framför allt priset! Vi var liksom där i 4 timmar, fick tre behandlingar och mat för 695 :-/person!

Alltså var det här en riktigt bra dag, skönt att spendera tid med syster och mamma innan jag åker.
Nu ska jag typ sova. Nej, men skulle kunna göra det. Spa tar musten ur en!


Kommentarer
Postat av: Melina

Var också där förra året. Och hade nog liknande med allt. Vi fick samma mat och erkänn att potatisgratängen var typ den godaste du någonsin ätit?! :D

2009-09-04 @ 12:17:06
URL: http://melle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test