100411

Hej vänner!

Hur mår ni? Bra hoppas jag!

Jag var så jäkla trött igår pga av bakfylla och brist på sömn, så jag stannade hemma under kvällen. Det behövde jag!

Idag har jag jobbat hela dagen. Just nu har jag lite rast innan jag och Mala ska tillbaka till lekparken. :) Det är jättefint väder här idag igen, dock inte lika varmt som tidigare under veckan. Men hur normalt är det egentligen att det är 30 grader i April? Idag är det väl runt 20, perfekt!

Ikväll ska jag tvinga med Linda eller någon på bio. Jag vill se Remember me, jag känner för att lipa lite!

Nu ska jag försöka få tag på någon i min familj, DET ÄR JU FAN OMÖJLIGT!


Jag i fredags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test