BAJSBYXOR I NYC

Haha, jag har glömt att berätta en sak för er.
När jag kom hem efter att ha lunchat med Linda och Sandra idag satt jag och skypade med min syster.
När vi hade snackat ett tag kände jag någonting precis under rumpan på legginsen.

Jag kände efter och upptäckte till min fasa att jag hade en stor jävla bit brownie nersmetad på mina legging. VAD.I.HELVETE. Jag hade alltså gått ända från Union Square hem till mig i något som ser ut som bajs på min rumpa PÅ BÅDA SKINKORNA. GREEEEEEEEAAT! Haha, fy fan vad Emelie skrattade åt mig!




Here they are, the famous poopants!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah jävla bajsjossan! skyll på brownien!



sandra hälsar att hon tyckte det luktade skit på grey dog hahaha

2010-04-14 @ 03:39:25
Postat av: Tobbe

Godmorgon! :)

Hur är det denna morgon? :)

2010-04-14 @ 04:47:23
URL: http://tobbees.com
Postat av: Emelie

hahah fy fan vad roligt det var! :D

2010-04-14 @ 11:35:45
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test