FIKA

Hallå!

Idag har varit en skön dag. Jag har bara jobbat någon timme under morgonen och ska börja igen om en kvart, så jag har varit ledig i stort sätt hela dagen.

Under morgonen begav jag mig till East River för en springrunda/powerwalk i en timme. Det var underbart, jag har ju inte tränat på en vecka på grund av förkylningen så det kändes väldigt bra att röra på fläsket igen!

Vid 12.30 mötte jag upp Linda och Sandra vid FIKA, det svenska cafét på 58:e mellan 5:e och 6:e avenyn. Det var lite under mina förväntningar, ingen direkt svensk fika, bara kanelbullar som inte såg "svenska" ut. Jag tog istället en avocadomacka med getost, den var gooood!
Vi satt och snackade i några timmar innan det var dags att bege sig hemåt.


Nej, nu ska jag snart börja jobba. Vi hörs senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test