FÖRKYLD...

God kväll!

Jag vaknade imorse av att jag var riktigt förkyld, ont i halsen och huvudet. Jag har haft det på känn i flera dagar nu, men det suger ju ganska mycket ändå.

Idag har jag jobbat ganska mycket, jag hämtade Lucas i skolan och vi gick på kalas hos hans kompis. De hade ordnat med massor av roliga aktiviteter för barnen, så de höll dom underhållna!

Mitt huvud är så jäkla grötigt just nu så jag fattar knappt vad jag skriver. Men snart ska jag iallafall iväg till Asia än en gång för ett par drinkar med Linda och Sandra.

Hoppas ni mår bra där hemma!


Titta vilken fin bild pappa skickade på min son för några veckor sen! ÅÅÅÅÅH vad jag saknar min älskling...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test