FREDAG PÅ GREENHOUSE

Kvällen igår började hos Juulia på Upper east side. Vi drack vin och pratade om allt och ingenting.

Vid 23.40 tog vi en taxi ner till Juliet och mötte upp gänget. Men det var massa strul där, så vi tog limon till Greenhouse direkt istället. Men inte klagade jag för det!

Christina och hennes vänner var där också, JAG ÄLSKAR ATT FESTA MED DEN BRUDEN! Hon och jag blir alltid lika fulla och galna. De har två dansgolv på Greenhouse, ett på övervåningen med lite mer housemusik och ett på nedervåningen med Hip hop och Rnb. Vi var där nere mestadels av tiden av skakade lite rumpa. Haha, jag suger verkligen på att försöka dansa "hip hopstyle" men fan vad kul det var!
Jag tror att det är sailorweek i New York nu. Jag såg massor av killar i små söta seglarkostymer, de kanske är här för en galen helg i NYC innan de åker tillbaka till kriget, haha. Men tyvärr såg jag inga söta... Bummer!

Kvällen avslutades med delad taxi hem med Johan vid 04.30-tiden.


I limon påväg till Greenhouse


Juulia och Christina!


Haha, jag älskar snubben till vänster!



Jag hittade en rolig (och konstig) man på dansgolvet.

Nu ska jag snart börja jobba, later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test