FUCK...

HELA min högra arm är bortdomnad, nu är jag så jävla trött på det här. Kan inte ens skriva med den.

För er som inte vet så bröt jag armen i Idre 2005 och fick opereras för ett allvarligt brott, så det sitter en ganska stor platta med 8 spikar i mitt ena armben. Jag har haft problem med det hela tiden, men ibland blir det riktigt illa. Armen kan bara svullna upp eller som nu, domna bort. Det är skitobehagligt.

OCH JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ DET. Jag vet vad jag kommer boka in direkt när jag kommer hem till Sverige; EN OPERATION!


Man ser inte så bra på bilden, men den är svullen också. HEJ bebis fettma handled! (Emelie, det ser typ ut som mina bebisarmar. Nu väntar jag bara på vecken!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test