I´M A FIGHTER

Hej!

Det har varit ett par jobbiga dygn för mig, jag har mycket att tänka igenom och saker att lösa...

Men jag försöker vara positiv och kämpa på ändå! Idag har hunnit med att gå på ett Ki-box pass som fokuserar på kondition. Det var skitjobbigt men verkligen skitkul! Jag älskar att känna mig helt slut efter ett pass och det gjorde jag verkligen efter detta passet.
Jag har tränat varje dag denna veckan, löpning på måndagen, step igår och ki-box idag. Duktigt Josefine!


Jag ska börja jobba om 20 min och jobba hela dagen. I helgen kommer jag vara ledig så jag vill hitta på något kul, typ åka till någon annan stad eller något. Jag har ju fan knappt lämnat Manhattan under hela tiden jag har varit här, haha!

Nej, nu ska jag försöka få tag på mamma, jag vill prata med henne.
Puss!


En röööööd och svettig Josefine efter det tuffa Ki-boxpasset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test