I´M GOING TO MIAMI BIAAAATCH!

Hej!

Nu har jag inte skrivit på ett par dagar, har inte alls haft lust.

De senaste dagarna har inte varit så händelserika, jag har tränat och jobbat ganska mycket. Sarah kom hit i onsdags kväll och vi snackade om vår resa. Vi ska nämligen till Miami imorgon!

Det här kunde inte komma på ett bättre tillfälle, jag behöver verkligen komma ifrån allting och bara ha semester. Vi ska spendera en vecka på South Beach på ett hotell som heter Carlton Hotel. Ett kvarter från stranden, inte illa! ;)
Sarahs vän Therese joinar oss på måndag, det ska bli skitkul att träffa henne!

Jag åker imorgon vid 07.40. Jag måste tyvärr mellanlanda i Philadelphia men när biljetten är så billig som den faktiskt är så gör inte det mig så mycket. Jag behöver bara vänta i typ 3 timmar och då kan jag ju passa på att äta frukost i lugn och ro!

Så, alla kära läsare, Josefine tar en semester från livet och alla jävligheter och bara gör vad fan hon vill. Gud vad skönt det ska bli!


HEEEEEEEJRÅÅÅÅ, hörs om en vecka!


P.s Jag älskar min familj, mina vänner och min katt ( måste skriva för säkerhets skull om jag skulle dö)!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Jossan,

Måste bara kommentera detta med din kompis som svek dig; visste precis vem det var du pratade om redan efter ha läst några rader i inlägget. Hon är en jättego tjej och när man pratar med henne så blir man förundrad över hur mkt roliga och spännande saker hon ska göra. När man känt henne ett tag så inser man dock att det är mkt snack och lite verkstad. Ett tag skulle hon inte ta studenten och istället börja om för att gå frisör, hon skulle åka som aupair, flytta till sthlm, m.m m.m.

Lägg inte allt för mkt energi på att sörja att hon inte ska följa med i oktober, var glad att du fick reda på det i tid istället! , dessutom kan du ju glädja dig åt att det kommer vara du som i framtiden kommer att vara glad över alla drömmar du uppfyllde som ung ! Det kommer du inte ångra en sekund.

Läser din blogg varje dag ! Mkt spännande att följa ditt liv i N.Y. :) Ha det nu gött i Miami, vi här hemma njuter av det fina vädret i Jkpg.:D

2010-04-24 @ 11:26:47
Postat av: sis

tjena min snuttegurka (hahah)! Hur har du det i soliga Miami?! Här hemma är det kallt (idag iaf), men jag klagar inte;) Gibbisch saknar dej och han mjauar som faaan! kanske snacka på skype ngn dag?



Bli inte våldtagen!



Looove u! Pussss

2010-04-28 @ 10:37:38
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test