LUNCH I CENTRAL PARK

God morgon!

Jag har jobbat ett par timmar under morgonen. Jag är så otroligt trött idag trots att jag slocknade vid 11 igår! Men här har vi inte tid att gå runt och vara trötta, jag ska hinna med mycket innan jag börjar igen vid 14.

Jag ska alldeles strax springa iväg till gymmet en sväng. Känner mig som en enda stor degklump just nu, fy fan. BORT MED FETTET!

Vid 11.30 ska jag möta upp Linda i Central Park för att ha en mysig picknick (stavas det så? fan vad fult det ser ut!). Eftersom båda sparar pengar just nu så ska vi ta med oss mat hemifrån, men det är ju nästan lika gott! Trots att jag älskar att äta ute så får jag fan spara lite nu, jag MÅSTE till frisören för klippning och färgning. Det ser för jävligt ut just nu! Och det kostar ju 200 dollar, så jag hoppas att jag har råd nästa vecka.

Nu måste jag springa!
Vi hörs senare, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test