MEMORIES

Just nu känner jag mig helt orkeslös.

Jag är hur trött som helst, har otrolig huvudvärk och känner mig lite febrig. Palla bli sjuk nu när det är vår!
Det orkar och hinner jag inte! Icke sa Nicke.

Under förmiddagen idag mötte jag upp Linda i Central Park för att luncha. Jag tog med mig egen lunch (duktig som jag är!) och vi satt på en uteservering och glassade i ett par timmar. Mycket mysigt!

Vi 14 hämtade jag Lucas i skolan och vi gick raka vägen hem för att dekorera ägg. Det var skitkul, vi målade massor av roliga saker! Jag kände mig som ett litet barn igen. Det var nog den enda gången i år som jag kände "påskkänsla".

Ikväll ville jag egentligen ut och ta ett par drinkar, men jag mår ju som sagt inte bra.
Imorgon är jag ledig, så då ska jag luncha med Linda i parken igen och hitta på något som jag tycker är roligt. Som inte kostar pengar. Shit, det här kommer bli svårt...


Idag har jag på mig t-shirten med många minnen... Visst är det sjukt hur många minnen som helt plötsligt känns så nära när man ser eller luktar på något som påminner en om just den händelsen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test