RIDING THE BULL

Nej jag är inte död, bara jäkligt upptagen.

Jag har knappt en minut över att sitta framför datorn. Men sånt gillar jag! Dagarna bara flyter på och allt känns så himla bra nu. Jag smider på massa roliga saker jag ska göra i vår och sommar, det kommer bli AWESOME!!

Nu ska jag till en bar med Angelica, Christina och hennes ex. Vi ska rida på en mekanisk tjur (!!). Vi får se hur detta går... Om jag inte skriver på ett dygn, CALL 911!!


Om jag dör ikväll vill jag ju självklart att den sista bilden ska vara en fjortisbild!

Puss och adjö!





Kommentarer
Postat av: NOWNA - NWNA.BLOGG.SE

hahaha klart den måste .. viva les fjårstiszar! HAHA nej usch

2010-04-10 @ 02:49:39
URL: http://nwna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test