SJUKHELGEN

Hej mina sötnosar!

Fan vad jag har blivit dålig på att uppdatera här det senaste. Men jag har inte så mycket ork och lust till det just nu helt enkelt!

I fredags åkte jag hem till Linda efter jobbet, vi käkade tacos som Linda och Sandra hade lagat. Myyycket gott, jag har inte ätit tacos sen jag kom hit. Och jag som älskar det!

Igår jobbade jag hela dagen och kvällen så det blev en lugn kväll hemma. Det behövde jag eftersom min förkylning har vägrat släppa, men nu börjar jag må bättre!

Idag har jag också jobbat hela dagen. Jag och Lucas gick på bio under eftermiddagen, vi såg How to train a dragon. Riktigt bra var den, den rekommenderar jag verkligen för både barn och vuxna (eller så är det bara jag som fortfarande är ett barn?).

Men men, nu ska jag inte tjata om min tråkiga helg, imorgon ska jag träna hårt efter nästan en veckas vila. Nu ska fettet boooooort!


En underbar vårdag i New York

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test