SUMMER IN APRIL

God afton!

Jag har haft en underbar dag.
Den började vid 10 då jag vaknade. Jag hoppade direkt i träningskläderna och sprang till gymmet för att ta ett steppass kl. 10.30. David var instruktör, världens bästa! Han får mig alltid att älska att träna!

Vid 12.30 mötte jag upp Sarah och Astrid på Pop Burgers, ett matställe mellan 14:e och 15:e på 9:e avenyn. Det var så kul att träffa Sarah igen, hon har ju varit i Sverige i tre veckor. Hon har varit saknad!
Vi satt och tjatade ett par timmar innan vi tog en promenad till Union Square. Båda åkte hem eftersom Sarah skulle jobba och Astrid skulle packa. Astrid åkte hem till Sverige idag... Mycket tråkigt, hon kommer vara saknad!

Vid 15 åkte jag upp till Central Park för att möta upp Linda. Vi låg på gräset på en filt i ett par timmar, UNDERBART! Det har varit 26 grader idag, helt sjukt! Och det bästa är att det kommer bli ännu varmare imorgon och på torsdag ;)

Vid 19 åkte vi ner till Chinatown för att käka. Det slutade med att vi gick till Little Italy och åt pasta. Sjukt gott! Det var en mysig kväll, vi kände oss som ett par. Haha!


Jag har också hunnit med att köpa lite klänningar och en bikini på Forever idag!


Jag har äntligen köpt en maxiklänning. I´m in love, jag älskar mönstret!

Bikinin och den andra klänningen får ni se imorgon.


Ett underbart vackert träd i Central Park


Mitt och Lindas lilla romantiska bord!




Nu ska jag kolla på The million matchmaker, god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test