SUNSHINE

God morgon!

Jag har jobbat någon timme nu under morgonen. Jag känner mig lite halvt seg, vet inte om jag är påväg att bli sjuk eller något.

Igår gick jag och Linda på bio! Det fick bli The clash of the titans. Den var helt okej, men jag tycker att det stora slaget i slutet var alldeles för kort och lamt. Väldigt konstigt slut också, det måste väl komma en två? Annars är det ju skitdåligt.

Aja, idag är jag ledig fram till 18. Jag ska göra lite tråkiga saker, typ gå till banken för att fixa skatten. Ja, vi behöver betala skatt här! Det visste inte jag, så jag måste fixa det innan den 15:e. Jag HATAR allt som har med bank och skatter och göra, kan inte sånt där för fem öre.

Jag ska också träna en sväng, sen ska jag nog sätta mig i parken och läsa i ett par timmar. Det är underbart väder idag!


Jag och Linda för ett par veckor sen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

heeeeeeej!



Såg den filmen i helgen, tyckte också att den var lite konstig i slutet. Typ: Oj nu tog budgeten slut, skynda på!;) wooli wooli!



puusss

2010-04-12 @ 20:51:39
URL: http://emeliekisch.blogg.se/
Postat av: fancifuls

åhhh.. såg att du var aupair i NYC!

var där i höstas och vill verkligen tillbaka!!

hur blev du aupair?

2010-04-13 @ 15:14:13
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test