TORSDAGEN PÅ ASIA

God morgon!

Jag har varit lite seg med uppdateringen här, så jag ska först berätta lite om tordagen!

Jag, Eduardo, Linda, Juulia och Jatta möttes upp på Asia, det stället med de billiga drinkarna.
Jag hade en jättetrevlig kväll och det blev drink efter drink... Det började helt plötsligt snurra rejält i mitt lilla huvud efter en jägermeistershot. Detta var egentligen inte meningen eftersom jag skulle börja jobba 8 dagen efter, men hey. Alla gör väl misstag ibland! ;)



Kvällens outfit bestod av kavaj från Gina Tricot och höga jeansshorts från H&M.


Söta Linda!


Jag och Eduardo


Eduardo, Jatta och Juulia



De har grymma Mojitos där för 5 (!!) dollar.



Kommentarer
Postat av: Angelica

ARBETSSKADA!!!!!

pressbyråtändare på bordet.. ahhh.. klassiker :)

2010-04-08 @ 03:48:29
URL: http://metrobloggen.se/mar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test