DREAM COME TRUE

Igår gick en av mina drömmar i uppfyllelse.

I rode that motherfucking bull bitches!! Och jag kan säga er att jag var jävligt bra på det också. Det kan ju bero på att jag har ridit i mååånga år, men jag tror mest det berodde på adrenalin och alkohol = one hell of a ride.

Det var verkligen så sjukt jävla kul som jag trodde det skulle vara, jag bara skrattade heeela tiden. Många andra tjejer försökte vara sexiga och skit, men de flesta såg bara så jävla patetiska ut.
Jag höll mig kvar jättelänge, så länge att de var tvungen att höja nivån. När tjuren till slut började snurra som en galning slängdes jag av. Men det gjorde jag så graciöst så ;)

Annars var kvällen jäkligt trevlig! Jag mötte upp Angelica och hennes vän och vi åkte till Johnny Utah´s som baren hette. Efter ett tag kom Christina, hennes ex och Vanessa. Jag övertalade alla att rida tjuren och fick alla att lova. Det var en jäkla kö men JAG SKULLE RIDA DEN JÄVLA TJUREN!
Jag åkte vidare innan de skulle rida, men jag hoppas fan att de gjorde det, isåfall missade de något kul!!

Förresten, I´m in love with the cowboys!! Fy fan vilka heta små cowboypojkar det fanns där. Lätt att jag ska tillbaka!


Jag och söta Angelica som jag har saknat såååå mycket!



Haha, här skakade tjuren som fan. Brösten höll på att ploppa ut (lyckligtvis stannade dom där de ska) men klart som korvspad att jag höll mig kvar ändå!


WOHO!

Nu ska jag äta frukost och fortsätta skratta åt de andra bilderna Christina tog!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test