THREADING

Hej!

Jag kommer inte ihåg när jag skrev sist... Visst var det i måndags?

Jaja, jag berättar väl lite snabbt om vad som har hänt i veckan!

Igår gick jag till banken och ordnade med skatten. Jag är fortfarande väldigt förvirrad när det gäller skatten eftersom de på banken sa att jag bara behövde skicka in ett formulär. Men på Au Pair in Americas hemsida står det massa komplicerade saker... Well well, jag får väl se vad som händer! Jag kanske blir utskickad från landet för att jag inte betalade skatten? OH NO! ;)

Under eftermiddagen mötte jag upp Angelica på Port Authority, vi köpte med oss en sallad och åkte upp till Central Park. Vi satte oss på en stor gräsmatta och snackade i ett par timmar. Det var treeeeevligt!

Idag har jag jobbat lite under morgonen, sen sprang jag till gymmet en sväng. Det blev lite kondition, ben och armar. Jag är så jävla dålig på att gymma själv, hittar verkligen ingen inspiration. Mestadels av tiden spenderas med att titta på roliga människor som försöker vara proffsiga, haha!
Vid 12.30 mötte jag upp Linda och Sandra, Lindas vän som är på besök. Vi körde threading på ögonbrynen, ONT gjorde det som vanligt!
Sen åkte vi ner till Union Square för att luncha på The Grey Dog, jag var så hungrig att jag kunde svimma, så jag smällde i mig en macka och en halv brownie. ÅNGEST.

Jag börjar jobba om en halvtimme igen och jobbar sent ikväll eftersom värdföräldrarna ska ut och äta. Men jag behöver ändå en "ta hand om mig själv"-kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test