YANKEES VS. L.A ANGELS

Hooola!

Tänkte berätta lite om min händelserika gårdag.

Den började i Soho där jag mötte upp Linda och Sandra. Vi strosade runt lite överallt, jag fick med mig hem en jättefin klocka, ringar och lite småkrafs.
Vi lunchade sen på ett ställe med mycket god mat, jag fick grönsakschips, yummie!

Vid 19 var det dags för en Yankeesmatch! De spelade på Los Angeles Angels i Bronx. Vi lyckades hitta 3 svarta biljetter för ett skapligt pris och bra platser, så vi var nöjda. Det var verkligen skitkul, stämningen var på topp och jag skrek när jag inte ens visste vad som hände i matchen. Men det är ju lilla Josefine i ett nötskal ;) Yankees vann iallafall (tror jag? Vi var tvungna att gå lite tidigare eftersom det blev så kallt).
Det var riktigt coolt att vara i en så stor arena, jag vet inte hur många tusen människor som var där! Fullsatt var det iallafall.


Sandra och Linda under lunchen




Yankee Stadium!



Det var väl inte så mycket folk där, ett hundratal kanske! ;)


Jag och Linda var taggade!


Självklart köpte jag både keps och en rosa jättehand!


Den söta korvgubben



Lägger upp mer bilder imorgon, nu ska jag sussa!

Kommentarer
Postat av: Emelie

omg, känns som typ halva sverige hade rymts där:P

2010-04-18 @ 15:31:54
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test