MYS I PARKEN

Hallå mina vänner!

Jag kom precis hem efter en mysig dag i Central Park med Linda. Vi tog med en filt, satt oss i gräset och pratade i ett par timmar. När det blev för kallt promenerade vi ner till Svenska kyrkan eftersom Linda ville se hur det ser ut.
Men dit går jag inte tillbaka kan jag säga, direkt när vi kom in var det två äldre damer som försökte tvinga oss att gå med i någon grupp... OH NO!

Ikväll ska jag ta ett par drinkar med Linda och kanske Eduardo och Christina. Det ska bli trevligt! Dock börjar min huvudvärk smyga sig fram igen, igår hade jag en djävulsk huvudvärk hela kvällen som gjorde att jag inte gick ut... Hoppas det inte blir värre!

Nej, nu ska jag göra iordning mig. Puss!


Det har varit UNDERBART väder i NYC idag!


Linda och jag solar i parken.

Kommentarer
Postat av: L

öööh släng upp lite bilder ditt gamla fyllo så jag kan sno dem haha

hoppas du mår bättre än du förtjänar :)

2010-04-02 @ 22:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test