BILDER FRÅN IGÅR

God morgon!

Jag vaknade för någon timma sen, drömde en sån sjuk dröm och vaknade så JÄVLA förbannad att min puls var uppe i 220 kändes det som! Trots att det bara var en dröm kommer jag säkert gå runt hela dagen och vara småirriterad...


Igår mötte jag som sagt upp Christina och hennes vän, Betty, på 230 5th. Det är den bästa roof top baren jag har varit på, så sjukt mysigt och precis bredvid Empire State Building.

Vi drack ett par drinkar och satt och pratade i timmar. Jag och Christina har inte setts på typ en månad, så vi hade lite att ta igen om man säger så!


Betty och Christina


Jag med Empire State Building i bakgrunden



Top Lf
Shorts H&M
Skor Topshop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test