BROOKLYN BRIDGE

I lördags vaknade jag upp bakfull och jävlig, men lyckades till slut ta mig till Christina för att gå ner till Brooklyn Bridge.

Vägen dit var väl inte den roligaste, vi mådde så sjukt dåligt och gick igenom China Town. Och ni kan ju bara tänka er vilka dofter som kommer därifrån...

Väl där mötte vi upp Paulina, men Christina mådde så dåligt så hon bestämde sig för att åka hem.
Så jag och Paulina gick över bron och lunchade i Brooklyn efter typ en timmes letande efter en bra restaurang!

Det var iallafall jättemysigt, jag har ju aldrig gått över Brooklyn Bridge och kände att det är något jag måste göra innan jag åker hem.








Kommentarer
Postat av: Anonym

Looks like y'all found a great restaurant, I was guessing those were 'reuben' sandwiches with like Cajun seasoned french fries, but then if that's like guacamole and salsa, maybe it's not a reuben, or maybe a new unique combination or something like that. Nice pictures Josefine.

2010-08-31 @ 22:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test