CARNIVAL

Haaallå!

Sorry att jag inte har skrivit på ett par dagar, men jag har jobbat typ hela tiden.

Igårkväll åkte vi upp till huset och ska vara här tills på fredag, alltså en vecka... Jag är den enda som åker hem på fredag, resten av familjen kommer på söndag så jag får hela lägenheten för mig själv nästa helg, SÅ JÄVLA SKÖNT!!

Idag har det varit full rulle! På morgonen åkte vi som vanligt till den stora Farmers Market och köpte massa goda grönsaker, frukter, ostar och pajer. Nu har vi så vi klarar oss genom ett krig känns det som!

Efter marknaden blev det ett litet impulsbeslut att jag, min värdpappa, Lucas och Mala skulle bege oss till en stor "festival" ungefär en timme härifrån. Vi hade så himla kul, åkte massor av attraktioner, spelade spel och tittade på djuren som de hade där.

Nu kom vi precis tillbaka från att ha ätit på en jättegod restaurang en bit bort, Peekamoose heter den. Barnen har precis lagt sig och jag kan för första gången för dagen sätta mig ner och andas. Men det är kul när det händer saker hela tiden!

Nu ska jag titta på film, vi får se vad som finns på HBO on Demand!


Kommentarer
Postat av: Aaron

Good morning Josefine!

I like the picture and the hair braid and earrings are sweet also.

2010-08-23 @ 12:38:36
Postat av: linnea

hej! hittade precis din blogg och har hunnit läsa rätt mycket :)



har någrafrågor för ja mailade faktiskt skandinavian institute precis ang. au pair.



1. är de möjligt å bli au pair i nyc även om man inte har körkort?

2. din kompis sara, åkte hon också via SI eller vilken förmedling tog hon och var hon nöjd?

3. i nyc verkar alla åka limmo som taxi, är det typ gratis pr eller vad kostar det?



kram!!

2010-08-25 @ 12:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test