CROSSTRAINER

Nu är jag riktigt stolt över mig själv!

Jag gick till gymmet vid 10.30 för att gå på Steppasset som David vanligtvis har. Men idag var det någon annan skitdålig tjej så jag gick efter typ 10 min.
Så jag körde istället på crosstrainern i en timme! Jag tänkte först bara köra 30 min eftersom jag inte har tränat på typ 1,5 vecka men allt kändes så bra så jag körde 30 till. Det är himla skönt nu efteråt och jag är stooolt! :)

Imorse jobbade jag ett par timmar och sen gick jag som sagt till gymmet. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag ska nog ta det rätt lugnt och kanske åka upp till Central Park för att sola. Det är så jäkla fint väder här idag!

Igår var jag ledig hela dagen, det var Christina med så vi passade på att umgås. Vi shoppade i Soho (jag köpte världens finaste jacka, visar sen!) och åt sen middag på Vapiano. Lika trevligt som vanligt!


Jag och Christina i lördags

Kommentarer
Postat av: Aaron

Great job you, that's great!

2010-08-31 @ 22:12:41
Postat av: Aaron

Haha, the restaurant actually probably does that to NOT get sued, I don't know the laws out there, one must be 21 here to purchase, and businesses are really strict, although it's kinda funny there is a grocery store chain that has a policy of 'carding' EVERYONE, haha, even a 100 year old would be carded, haha, but that's the reality.

2010-08-31 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test