DAGENS OUTFIT + NYA SMYCKEN

Jag slutade precis jobba och ska nu kolla på lite Sex and the city- avsnitt.

Ikväll blir det alltså lugnt, ingen kunde ses ikväll så det blir att stanna hemma... Men imorgon ska jag träffa Christina och på onsdag blir det party BIG TIME med Paulina så jag klagar inte!

Idag har jag annars fixat lite viktiga ärenden och gått lite på stan. De har 60% rea i världens bästa affär just nu, men jag upptäckte det vid 17.30 och jag började jobba vid 18. Så imorgon är det jag som är där minuten efter jag slutar jobbet!





Tshirt Urban Outfitters
Kjol H&M
Skor Converse

Ringarna är nya från Forever 21, sjukt snygga om jag får säga det själv!


Kommentarer
Postat av: Malin

Superfina ringar! Har en fråga till dig apropå ingenting, jag läste lite i din blogg och kom fram till våren förra året när du tog körkort. Det gick sjukt snabbt för dig verkligen, du började typ övningsköra i april och hade körkortet i juni. Och min fråga är: hur fan lyckades du med det? haha! hur många lektioner osv. behövde du ta & hur mycket övade du hemma?



lite konstig fråga kanske, men håller själv på att ta körkort eftersom jag också vill åka som au pair efter min student (ska början 3an nästa vecka) och undrar om jag kommer hinna.

2010-08-17 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test