FREDAGEN

NU ska jag berätta om fredagen, en av de galnaste kvällar i mitt liv!

Jag kom hem vid ca 15 efter att ha suttit på en buss i 4 timmar. Otroligt skönt att vara tillbaka i NYC, saknade min stad.

Vid 19 åkte jag hem till Christina där det blev några glas vin. Under kvällen hamnade vi på något sätt, oklart hur, på en lesbisk bar i Meatpacking district som heter Henrietta Hudson.
Jag hade fan the time of my life där, vi dansade på en strippstång, i en bur och med en jäkla massor av snygga tjejer! Jag trodde för någon minut att jag hade blivit gay, men tyvärr, I don´t swing that way... Skulle inte allt vara jäkligt mycket lättare då? Jag är fan trött på alla fucking idioter till killar!!

Vid 03 eller något drog vi vidare till Griffin där massor av drama utspelade sig, så jag och Christina drog vidare och sjöng "Twinkle, twinkle little star". Jag har det på film och förstår verkligen inte varför?

Vi var hemma vid 06 eller något. Jag och Christina har alltid så himla kul ihop, tycker verkligen om den tjejen!



Ett par tjejer och Christina i buren!


Vi och ett par jättesköna tjejer vi träffade




Hahaha, crazy stuff happens att lesbian bars!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test