HUMIIIIIIID....

Hej!

Hur mår ni?

Nu är jag hemma från huset, vi var iofs hemma redan igårkväll men då var jag upptagen med att kolla på True Blood med värdföräldrarna!

Idag har jag jobbat lite under morgonen, sen vid 12-tiden begav jag mig till East River för en springrunda. Det fick bli ca 4-5 km idag. Det var bra jobbat för idag eftersom det är så jäkla kvavt här så jag höll på att dö... Men jag kämpade som vanligt och kände mig väldigt stolt efteråt!

Nu har jag precis käkat lite lunch, pratat med mamma och Jonte på Skype och ska nu bege mig ut för att fixa lite ärenden. Jag tänkte köpa en träningsklocka så man kan ha koll på puls, distans, tid osv. Är det någon som vet någon bra som inte kostar för mycket?

Vi hörs lite senare, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test