MAGKATARR, IGEN?!

Gårkvällen med Juulia var jättetrevlig, vi åt middag på mitt favoritcafé The Grey Dog.
Efter middagen gick vi och kollade efter lite kläder på Forever 21. Fan vad jag har börjar ogilla den affären, man hittar ju inget och kvaliteten är kass!

Idag har jag hunnit med att träna under förmiddagen och shoppat under eftermiddagen. Idag kom jag hem med två tshirtar från Urban Outfitters och I.D minerals foundation. Min börjar nämligen ta slut!

Nu ska jag alldeles strax börja jobba och jag vill verkligen inte. På vägen hem så fick jag jätteont i magen, det gör fortfarande så jävla ont. Funderar på om det är kraftig mensvärk eller om det är magkatarren som börjar komma tillbaka. Det orkar jag fan inte med!!

Om jag mår bättre blir det utgång med Paulina ikväll! Jag har fan inte gått ut på evigheter känns det som så jag är jäkligt sugen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test