SISTA KVÄLLEN MED EDUARDO...

Igår kväll efter jobbet mötte jag upp Eduardo och hans bror Antonio vid Union Square.

Vi åt middag på ett nytt ställe vid Union Square, ett italienskt ställe som heter Vapiano. Det var lite annorlunda eftersom man fick beställa maten direkt till kockarna så lagade dom det mitt framför ögonen på en. Det var ganska coolt!

Det fanns allt ifrån pasta och pizza till ceasarsallad och panini. Riktigt gott!

Eduardo åker som sagt hem på Söndag och det är så jävla tråkigt... Buuu, alla vänner lämnar mig. Fan!
En sak som är lite roligt är att hans bror Antonio är den nya au pairen i Eduardos värdfamilj, haha.

Efter maten satt vi i baren ett par timmar och drack ett par glas vin och öl och klockan hann bli 1 innan jag var hemma. Men det var sista kvällen med Eduardo. Vi ska ses en stund idag och säga hejdå, sen drar jag iväg på onsdag eftermiddag!


Jag och Eduardo för några månader sedan

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vapiano är fantastiskt, finns 3 st här hemma i Stockholm också :) Men det kanske du redan visste iofs. Tack för en jättebra blogg!

2010-08-04 @ 01:08:19
Postat av: fanciful

hehe vi har haft vapiano i sthlm ett bra tag ;)

2010-08-04 @ 15:41:04
URL: http://fancifuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test