TOMMA KASSAR

Det blev ingen shopping idag, iallafall inga kläder eller skor.

Jag hann till Duane Read innan jag höll på att svettas ihjäl (note to self: ha INTE skjorta när det är 40 grader ute) för att köpa små saker som nagellack, vaxremsor, ansiktsrengöring m.m. Sen gick jag till H&M och lämnade tillbaka ett par shorts också. Jag hittade en jättefin glittrig klänning, men den fällde så mycket glitter så jag struntade i att köpa den.

Imorgon är planen att ge shoppingrunda another try och sen träffa Juulia för middag på Vapiano under kvällen.

Ikväll ska jag ta det jäkligt lugnt, är fortfarande trött efter helgen och magsjukan så det är nog lika bra.



Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test