URSÄKTER, URSÄKTER, URSÄKTER...

När man inte har något att göra på kvällen och när man egentligen måste plugga.

Vad ställer sig Josefine och gör då? Pluggar? Nej, självklart inte. Hon rensar hela sin garderob!

Alltså, ibland blir jag så trött på mig. Jag skjuter upp det här jävla pluggandet med andra helt onödiga saker som verkligen inte är akut. Men jag måste erkänna att det känns otroligt skönt att ha det gjort, jag slängde ganska mycket kläder och organiserade allting. Jag hittade massor av kläder som jag glömt bort, så det blir ju nästan som att jag shoppade nytt!

Men nu känns det ganska tomt i garderoben så snart är det dags för en ny shoppingrunda tycker jag! ;)

Nu ska jag försöka få iallafall en uppgift gjord. Imorgon kommer jag inte ha tid eftersom jag ska umgås med Paulina hela dagen, sen får jag göra resten när vi åker upp till huset i helgen.


Idag fyller min kära vän Sarah 22 år. GRATTIS vännen! Jag saknar dig så himla mycket, New York är inte detsamma utan dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test