PRINSAR OCH KÄNDISAR

Gårkvällen var precis vad jag behövde, galen och outförsägbar!

Jag mötte upp Paulina och hennes vän på Gansevort, en roof top bar i Meatpacking, vid 23. Där tog vi ett par glas vin, snackade med några tyskar och spanade in en sjukt snygg kille.

Vid 01.30-tiden begav vi oss till 1oak där jag även träffade Kavita, hennes syster Sunita, Daniel, Julian och alla andra! Skitkul att träffa dom, det var evigheter sen vi sågs känns det som.

Under kvällen hann jag med att bli introducerad för Marcus Schenkenberg. Och jag säger bara DAMN GIRL! Han var ju inte nådigt snygg trots att han är typ 40 (?). Vi pratade en stund och han tyckte det var kul att prata svenska med någon, haha.
Sen träffade jag också på Robin Thicke, en ganska känd sångare. Han stod där med sina livvakter men jag lyckades iallafall hälsa :)

Vid 04.30 bestämde sig hela gänget för att dra vidare på efterfest, så vi hoppade in i en limo och körde till 71:a och West End där vi åkte upp till en så jävla nice lägenhet. Alltså, det var helt sjukt! När jag var där fick jag reda på att snubben som bodde där är någon prins från Saudiarabien!! Ehm, okej... Hur fan lyckades jag komma dit liksom?

Jag delade sen en taxi hem med två tjejer och var hemma vid 06.30... SJUKT BRA KVÄLL MED ANDRA ORD!


Jag och bästa Paulina







Sunita, jag och Kavita i prinsens lägenhet, haha!


Kavita hittade en tidning hon gillade...






Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG VILL MED! FAN TA ER...... OOOOHHHH.. 2 VECKOR, 2 VECKOR SEN JÄKLAR!!

2010-08-19 @ 21:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test