LISTA

Du heter: Josefine

Smeknamn: Jossan, Jo (man säger det på engelska, annars låter det aslamt), Kischi, JossyKossy, Kischihora (haha, internt skämt!)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Det beror på vad det är jag sörjer. Men en låt som ligger mig väldigt nära hjärtat är Aerosmith - I dont wanna miss a thing

Beroende av:
Socker och bekräftelse

Vad tror folk om dig? De som inte känner mig så väl skulle nog säga att jag är en partytjej med en vilja av stål!

Stämmer det? Ja, men det är så mycket mer som finns bara man lär känna mig

Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon och mitt leende

Hur imponerar man på dig? Att man är sig själv till 100% hela tiden, oavsett vart man är eller vem man är med. Det är så jävla coolt och det är något som jag själv strävar efter

Brukar du skratta för dig själv?
Haha, ja! Men ibland kan jag komma på mig själv att skratta så jag gråter och då tycker jag det är så jävla patetiskt att sitta där själv och gapflabba. Haha, någon som känner igen sig?

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Yes, we can do it tomorrow..." Haha, det lät väldigt snuskigt!

Har du haft sex idag: Icke sa Nicke!

Hur svarar du i mobilen: "Hello", "Hallå" eller "Ja, det är Josefine"

Vem ringde du senast?: Min värdmamma

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon hade blandat ihop playdaten som Lucas egentligen ska ha imorgon men som vi trodde var idag. Jag och Lucas åkte till Upper east side och väntade där i en timma, haha!

Antal timmar sömn inatt: Typ 6,5 skulle jag tro

Sov du ensam: Yes

Brukar du komma i tid: Jag gjorde det jämt innan, men sedan jag flyttade hit till New York har jag blivit något av en tidsoptimist!

Hur känner du dig nu: Mätt efter min goda falafelsallad. Och lite ensam.

Vanligaste färg på dina kläder: Vitt, svart och rött

Vad tycker du om fötter: Har ingen speciell åsikt om dom. De är bra att gå med!

Vad saknar du: Mycket. Min familj, mina vänner, min katt, Sverige, lösgodis, risi frutti, sojakorv, honom....

Hade du en bra kväll igår: Jodå, väldigt lugnt med sushiätande och True Blood-tittande. Fy fan vad spännande det är nu!

Favorit dryck på morgonen: Iskallt vatten eller äppeljuice

När brukar du oftast gå och lägga dig: Oftast mellan 23-01 på vardagar

Är du blyg?: Jag tror inte folk uppfattar mig som blyg, men ibland kan jag känna mig det.

Sysslar du med någon idrott: Tyvärr inte längre... Saknar den gemenskapen man hade när jag spelade fotboll och red på ridskola!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, jag tror folk förväxlar det med lust.

Har du spytt offentligt: Haha, ja.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha sex såklart!

Är du nöjd med ditt liv: Ibland extremt nöjd där jag kan tänka "hur fan kunde jag få ett så bra liv?" och ibland extremt missnöjd.

Är du bortskämd: Gud nej. Mina föräldrar uppfostrade mig bättre än så! Jag gillar egentligen mer att köpa egna saker, det känns så jävla bra att veta att man har jobbat så hårt för att få unna sig någonting.

Vad gör du i morgon: Imorgon ska jag jobba lite, plugga och sen på kvällen ska jag äta middag med Eduardo och hans bror!

Vad är det värsta du vet?: Falska människor och ensamhet.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja. Även fast vi har tappat kontakten lite när jag har varit här så vet jag att de alltid kommer finnas kvar.

Vad är det finaste du fått?: En sak som jag speciellt kommer ihåg var ett brev jag fick av Emma innan jag flyttade till Sydafrika. Jag vet inte varför, men det betyder så sjukt mycket för mig. Kommer du ihåg det Emma?

En speciell dag du minns: Dagen då jag och mitt ex gjorde slut. Det gjorde så ont och jag kommer ihåg när jag ringde och väckte mamma i panikgråt. Vi pratade i flera timmar och hon hjälpte mig att förstå att det var det bästa beslutet att ta. Men fan vad ont det gjorde.

Du samlar på: Skor!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min syster eller Malin.

När grät du senast: För någon vecka sedan när jag kände mig otroligt ensam och minst i världen.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Spara hur tråkigt det än låter och flytta till New York!

Vill du gifta dig: Ja! Men då ska det kännas 100% rätt. Jag vet hur jobbigt skilsmässa är för barn, man ska inte ta giftermål för lätt...

Vill du ha barn: Ja. Helst två eller tre!

Är du musikalisk?: Haha, nooooo! Men det är något som jag verkligen skulle vilja vara!

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten med is

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, det var längesen! Typ 12 år sen?

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, och så vaknar jag alltid upp med världens huvudvärk dagen efter. Som om det inte är nog med gråtandet?

Biter du på naglarna: Nej, fy fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test