AN IMPORTANT WEEK

Hej gullungar!

Nu är julen förbi och allt blir som vanligt igen. Julen har varit jättemysig, det var skönt att vara hemma i år trots att jag saknade min andra familj i New York väldigt mycket just under juldagarna (inte för att jag inte saknar dom jämt, men jag tänkte på dom extra mycket just då)!

Jag fick mycket nodvändigt, typ pengar, presentkort på IKEA, hudvårdsprodukter, halsduk,vantar och mössa, koppar, parfym m.m. Är så himla nöjd!
Men det roligaste var inte presenterna, det var att träffa alla igen! Lotta, Peter, Vera och Fred kom ner från Sthlm och det är alltid lika mysigt att umgås med dom. Vera är så stor nu och jag och Fred lär känna varandra mer och mer varje gång vi ses. Jag har ju bara träffat honom en gång innan eftersom jag har bott i USA sen han föddes! Lilla gullunge <3

Denna veckan kommer bestå av jobb, jobb, jobb och en jäkla fest på nyår! Sen kommer det förhoppningsvis hända en stor grej i mitt liv... HOPPAS!!

Jag ska faktiskt snart gå och lägga mig, kände mig helt plötsligt jättesjuk i eftermiddags, fick jätteont i halsen och kände mig febrig. Hoppas verkligen inte jag blir sjuk, det hinner jag inte just nu!


Jag saknar min son!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test