BÄSTA SLUTET PÅ 2010

Ni ska bara veta hur lycklig jag är just nu.

Jag har fått den bästa avslutningen på 2010, något som jag har önskat mig länge och äntligen har fått.
Jag har skaffat en egen lägenhet!!

Det är en jättemysig etta på 37 kvm som ligger på Torpa. Jag fick beskedet igår om att jag får den och på måndag ska jag antagligen skriva på kontraktet!


Det här behövde jag verkligen. Jag känner mig kvävd av att flytta hem igen efter USA, det kändes som tre steg tillbaka. Men nu känns det som att allt börjar komma på plats, nu kan jag börja mitt nya liv i Sverige på riktigt (för ett tag iallafall).
Och det bästa är att min älskade vän Malin kommer bo typ 5 min från mig, HEJ TJEJKVÄLLAR!!

Nu ska jag snart börja göra iordning mig, maten och här hemma. Ikväll ska jag och Johanna äta hos mig för att sen åka till Bistro Grand för att ringa in 2011. 2010 var det bästa året i hela mitt liv, jag ska se till att 2011 blir minst lika bra!!

GOTT NYTT ÅR MINA KÄRA BLOGGLÄSARE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test