BIO MED BÄSTIS

Jag kom precis hem från bion.

Ikväll var det jag, Johanna och pensionärerna som gick på bio redan vid 18! Vi gick på Due Date och den var som en komedi ska vara, rolig, enkel och med ganska förutfattande handlingar. Jag gillar verkligen Robert Downey Jr, han är en av mina favoritskådisar!
Jag hade en mysig kväll som vanlig med min älskade lilla Johanabanana, älskar dig sååå mycket!

Nu sitter jag och kollar på Idol-finalen som säkert 90% av Sveriges befolkning också gör. Jag hejjar på Jay, han har verkligen en så jäkla cool röst!

Imorgon blir det jobb hela dagen, ska bli kul att komma tillbaka efter att ha varit ledig ett par dagar.
Vi hörs imorgon, puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test