GOD MORGON!!

Gooooood morgon!

Jag vaknade för någon timme sen. Idag är jag ledig och det betyder att jag ska hinna med massor av saker!
Jag ska:

  • Skicka iväg min julklapp till min andra familj i New York
  • Städa mitt rum och det innebär rensa alla kläder, byta sänglakan, damma, dammsuga och våttorka golvet
  • Åka iväg till Rosenlund och simma någon timme (blev så sjukt sugen på det för några dagar sedan!)
  • Leta lägenhet för fullt!!

Så ja, det blir väl inte mycket till ledig dag iallafall. Men jag tycker ju om att ha det busy, busy så jag klagar inte!

Nu ska jag göra iordning mig, man kan ju inte gå runt med pyamas hela dagen. Hörs sen!


En nyvaken Josefine

Kommentarer
Postat av: Hugo Rosass

Riktigt grym blogg :) snacka ?

2010-12-13 @ 13:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test