I LOVE MY JOB

Haaallå!

Gud, nu har jag inte bloggat på ett tag.


Vad har hänt egentligen? Jo, jag har jobbat, jobbat och jobbat!! Jag trivs så otroligt bra på mitt nya jobb så jag är bara glad att jag har fått mycket tider nu i December.
I lördags hann jag och Johanna med en utgång också. Vi var på förfest på öster hos en tjej där även Fia, Amanda, Sofie och Marie var. Det blev en riktigt sjuk kväll, jag säger bara MIIIICKE!! Haha, så jäkla kul. Jag och Johanna gick även runt på Olles och låtsades vara norska (?). Så jag ber om ursäkt för de som var så snälla och försökte förklara vilket som var det bästa utestället i Jkpg, haha!

Nu är jag ledig fram till lördag så jag ska alldeles strax åka till Georges för en fika med mina älskade tjejer! Det är alltid lika mysigt att sitta och tjata med dom!

Ikväll ska jag ta igen mina personliga sanningar också har jag tänkt, jag ligger lite efter med dom! ;)



Några av mina älsklingar för ett par år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test