NY IPHONE!

Alltså, jag berättade ju om den där lägenhetsvisningen jag skulle på idag.

Jag gick, trots att det inte kändes allt bra och som tur var följde mamma med mig. Huset låg i ett väldigt bra läge, det var väl det enda som var bra med det... Det var en gammal man som ägde huset och när han visade oss runt kunde jag och mamma knappt hålla oss från skratt. Det luktade som bara gamla människor kan lukta, allt var inrett som 40- talet (men inte på ett bra sätt och det hade säkert inte blivit renoverat sedan dess heller) och rummen var fruktansvärda. Och då ska vi inte ens tala om toaletten... Fy fan! Hur har han tänkt att någon kommer paya 2800 :- för att bo i den råtthålan?!

Men som mamma sa; Nu kan det bara bli bättre!

Men det har hänt en rolig sak idag iallafall. Jag har fått min Iphone!! :D Nu är jag lycklig!! Jag har suttit med den hela eftermiddagen, var tvungen att lägga in alla kontakter från den gamla mobilen och det tog ju ett bra tag... Men det var det värt, jag älskar den redan!

Nu ska jag kolla på teve och vänta på att min söta lillebror kommer hem.


Jag och min nya älskling!

Kommentarer
Postat av: Aaron

Hi Josefine!

It was funny your mom said 'it can only get better', haha.

Have a good day

cool phone!

2010-12-17 @ 12:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test