ROCKY ROAD

God morgon!

Jag vaknade för ett par timmar sen och har sedan dess käkat lite frukost och flummat med mamma.

Igår jobbade jag från 8 - 15 och idag ska jag jobba 15 - 22.15. Efter jobbet igår gjorde jag och mamma julgodis, vi gjorde en där man la i alla onyttigheter du kan tänka dig och det blev så jävla gott! Det är ett recept från Leila, här är det om någon är intresserad:

Förberedelsetid: 10 min Färdig på: 40 min

12 kakor
- 600 g mörk kvalitetschoklad 70%
- 2 påsar dumlekola
- 2 nävar mini marshmallows
- 3 dl salta jordnötter
- 1 dl skalade pinjenötter

Gör så här:
1. Smält chokladen på låg värme i ett vattenbad (i en skål över kokande vatten)
2. Blanda samtliga ingredienser
3. Fyll smeten på en plåt, cirka 3 cm tjock och låt stelna i kylskåp
4. När kakan har stelnat, skär upp den i stänger

ENJOY!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test