OTÄCK DAG...

Alltså, just nu vill jag bara lägga mig ner och glömma den här dagen!!

Eller vissa delar iallafall. Dagen började bra med att jag följde med Malin till Siba där de hade värsta utförsäljningen, hon kom ut med en tv och ipod-högtalare och jag med ett iphone-skal!
Vi spenderade sen dagen med att shoppa och luncha på Majoren, inget slår deras sallad! Jag har verkligen saknat min lilla unge, det var allt för längesen nu...

Idag jobbade jag 18 - 22.15 och lånade mammas bil till jobbet. Påväg dit var jag typ 1 cm från att krocka! Jag har inte varit så rädd på länge, adrenalinet höll i sig flera timmar. Allt gick bra iallafall, men det var riktigt nära... Usch, jag är inte bekväm med att köra när det är så jäkla halt ute, det är ju helt livsfarligt. Nej, jag skippar fan att köra tills det blir vår!

Jobbet gick bra iallafall och stängningen gick smidigt. Imorgon är jag ledig heeeela dagen och den ska spenderas med att shoppa lite julklappar, fixa här hemma och sen kommer Johanna hit efter att hon har slutat. Då ska vi ha myskväll och sleepover. Myyyyys! :)

Nu ska jag kolla klart på Scrubs (visste ni förresten att jag har träffat Zach Braff?) och sen sova. Vi hörs imorgon!

P.s Imorgon ska ni äntligen få se lite mer bilder från min och Emmas resemånad!



En lycklig Josefine i Central Park i Oktober

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test