BREAD

Heeeeello!

 

Sorry för dålig uppdatering, men jag blev så sur när min dator dog precis när jag skrev ett långt inlägg så jag struntade i det i ett par dagar.

 

Men jag lever, jag lovar!

Först tänkte jag bara berätta lite kort om lördagen. Den spenderades först i en lägenhet uptown med Angelica. Vi drack lite öl och sådär. Vid 23-tiden tog vi en taxi till Trump. Det var faktiskt trevligt där! Vi träffade på världens goaste (och fullaste?) gubbe som sa massa roliga saker. Han snackade hela tiden om att alla borde leva efter mottot "peace, love and understaaaaaaaanding". Haha! Sen sa han att han kunde se gud genom mina ögon, men då började vi genast fundera på vad han egentligen gick på.

Jag blev kanonfull, men kände det inte så mycket förrän jag kom hem och skulle ta av sminket och sova. Helvete vilken jäkla helikopterfylla, jag kunde knappt inte sova på hela natten, haha! Och jag skulel jobba 9 dagen efter, kuuuul... Men Superwoman som jag är så klarade jag mig igenom dagen ännu en gång. I'm the woman!

Annars då? Igår jobbade jag hela dagen. Jag och Lucas åkte upp till hans tvillingvänner på upper east side. Det var kul, de hade en jättetrevlig nanny! Men daaamn, de lägenheterna där uppe på Park Avenue är inte att leka med!

Idag jobbade jag mellan 8 - 11 på morgonen. Sen gick jag till gymmet för första gången på över en vecka (jag är ju varit sjuk). Där körde jag först lite styrketräning, mest ben. Så nu är mina ben slutkörda! När jag gjorde en övning såg jag en tjej cykla och hade en tv framför sig. Jag trodde bara det var vanlig tv först som finns på typ alla maskiner, men när jag kollade närmre så såg jag att det var som ett cykel tv-spel. Det är som en tävling och man ska cykla fort som fan. Jag bestämde mig för att testa och jäklar vad kul det var! Jag cyklade i 40 min men det kändes som 10. Askul ju! Min nya favorit på gymmet, helt klart.

Vid 13 kom Elin förbi mig och vi gick till Spring Street till ett ställe som heter Bread för att käka lunch. Det var jättekul att se henne, det var ett bra tag sen! Maten var hur god som helst, dit ska jag verkligen gå tillbaka.
Efter lunchen strosade vi runt lite och hittade ett litet drop in bakeri som hette någonting på Melissa tror jag. Dom hade minicupcakes, så vi köpte tre var och satte oss på Starbucks med varsin latte också.
Sen fick jag ett sug efter att gå till Applestore för att kolla på datorer. Men det skulle vi inte gjort, jag är så jäkla sugen på att köpa både en Mac och en iPhone!! Ååååh, geeee mig.


Nu ska jag sluta tjata om min dag, hur har er dag varit? Bra hoppas jag!

Vi hörs imorgon, nu ska jag käka yoghurt och banan. Puss!
(Jag ska bli bättre med bilder, jag lovar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test