I´M GOING CRAZY!

Hej vänner!

 

Här ligger jag i min säng och tycker jättesynd om mig själv. Jag har gått och blivit sjuk! Och inte lite heller.

Jag började känna mig halvkrasslig i lördags, men då kunde jag iallfall göra någonting. Igårkväll började jag må skit och idag när jag vaknade hade jag hög feber, tappat rösten och en helvetes huvudvärk.

 

Och förresten, vem fan kan tycka om att bara ligga hemma en hel dag? Jag vaknade vid 10 och när jag hade legat i sängen i 3 timmar var jag så uttråkad att jag höll på att skita i att jag var assjuk och gå till gymmet eller nått. Men så extrem tänkte jag inte vara, så jag tog istället på mig min varmaste jacka, vantar och halsduk och begav mig till affären och köpte vindruvor och glass. Okej, det tar 1 minut att gå dit, men ändå, JAG VAR UTOMHUS! Lyckan var total.

Men iofs när jag kom hem mådde jag ännu sämre så det kanske inte var någon bra idé att gå ut trots allt...

Min intressanta dag har iallafall bestått av The bad girls club, Gilmore Girls, Sex and the city, Celebrity Rehab och The Tyra show. KUL VA?


Fan, snart blir jag deprimerad. Nu ska jag äta glass. Because I'm worth it!





P.s. Nu vill jag vara hemma, endast för att jag är sjuk. Min soffa där hemma är världens bästa sjuksoffa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test