INSOMNIA

God morgon!
Jag har knappt kunnat sova inatt på grund av mitt hjärta. Det slog jättefort hela natten och jag kände mig stressad och nervös hela tiden och kunde inte slappna av. Dessutom kändes det som att jag inte kunde ta ordentliga andetag. Panikångest kanske? Jag vet inte. Men det är inte kul... Idag är det inte bättre, det känns jätteobehagligt.
Under morgonen har jag jobbat en timme. Under dagen ska jag förhoppningsvis träffa Linda en sväng för en lunch eller fika. Sen har jag inga speciella planer. Jag vill egentligen träna, men det kanske inte är så bra när jag inte mår så bra.
Jag börjar fundera på varför jag har börjat må som jag gör. Jag vet inte om det kanske beror på att jag saknar alla där hemma extra mycket eftersom jag nyss var där. För det är en helt annan känsla att vara hemma och att bo hos några andra. Jag kan inte vara mig själv här på samma sätt som jag kan hemma i Sverige.
Om jag fortsätter må såhär vet jag faktiskt inte vad jag kommer göra. Jag kanske åker hem tidigare? Just nu känns det som att jag inte har så mycket mer att ge, ingenting känns roligt länge. Det händer liksom samma saker hela tiden. Men jag ska ge det någon vecka iallafall och försöka komma på vad jag egentligen vill. Det kanske bara är en ledsam tid nu när jag precis har kommit tillbaka från Sverige.
Hoppas ni får en fin dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test